1 Ιανουαρίου 2013

Προσπαθώ με κάθε τρόπο και με όποιο κόστος να βρίσκω χρόνο ,τρόπο και διάθεση για να κάνω πράγματα που με βοηθούν να ξεχνιέμαι ,να "αδειάζω "το μυαλό μου.Αυτή την ανάγκη δυστυχώς την αισθάνομαι όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό...Δεν ξεχνάω όμως ότι είναι γιορτινές μέρες και οφείλω στον εαυτό μου και στην οικογένεια μου να φτιάξω μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα ,για να μπορέσουμε να "ξεφύγουμε" και ξεχαστούμε έστω και για λίγο..,αλλά προπαντός προσπαθώ κάθε χρόνο να δημιουργώ στα παιδάκια μου εικόνες ,μυρωδιές και γεύσεις που θα μείνουν χαραγμένα στο μυαλουδάκι τους για πάντα .Χριστούγεννα θα πει ζεστασιά ,φωτάκια,δεντράκι,μελομακάρονα,και χριστουγεννιάτικες ιστορίες αγκαλίτσα πριν από τον ύπνο,αυτά θυμάμαι εγώ σαν παιδάκι και αυτά και άλλα περισσότερα θα ήθελα να θυμούνται και τα δικά μου παιδάκια.Μέσα σε αυτή την διάθεση φτιάξαμε μαζί με τα κοριτσάκια μου διάφορα πραγματάκια για την γιορτή των Χριστουγέννων και της ΠρωτοχρονιάςΑπόλαυσα πολύ την όλη διαδικασία και το ευχαριστήθηκα και εκείνα πολύ.Μου αρέσει πολύ να τα βλέπω να ασχολούνται , να δημιουργούν με τα χεράκια τους,θέλω να τους δείξω και αυτόν τον δρόμο.Πήραμε λοιπόν λαστιχοφελλό και τον κόψαμε σε διάφορα σχηματάκια και τον βάψαμε.Βρήκαμε κουμπάκια . λουλουδάκια  πεταλουδίτσες και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς





 



τα στολίσαμε και είναι έτοιμα να τα χαρίσουμε σε φίλους και συγγενείς με πολύ αγάπη







Φτιάξαμε και στολίδια με ζυμαράκι ,εδώ τα κοριτσάκια μου με βοήθησαν περισσότερο,ιδού επί το                                                                                    έργο
                    

και ορίστε το αποτέλεσμα ,δεν είναι πολύ όμορφα...
 

    Μαζέψαμε επίσης κουκουνάρια  γκι και κλαδάκια από φυσικό έλατο και φτιάξαμε συνθέσεις
                                        για  να κάνουμε δωράκια στους αγαπημένους μας.



           ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ???

        ΄Έυχομαι μέσα από την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους με υγεία και ευτυχία και για τις    οικογένειες μας και με όσο γίνεται  λιγότερα προβλήματα ...
        ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ 2013...

10 σχόλια:

evonita είπε...

Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και γεμάτη όμορφες στιγμές!!

sundayspoon είπε...

Καλή χρονιά Εύη μου! Υγεία και ευτυχία σου εύχομαι! Το νέο έτος να είσαι εξίσου δημιουργική!

My home είπε...

Καλη και δημιουργική χρονιά!! Πολύ όμορφα όσα φτιάξατε! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μου αρέσει αυτό που είπες..Να ασχολήσαι με κατασκευές για να γεμίζεις ενέργεια θετική..είναι και δική μου αρχή.Καλή χρονιά και φρόντισε να είσαι πάντα αυτό που νοιώθεις.Αχτιδένια φιλάκια γλυκιά μου και μία καλημέρα ψυχής.

Unknown είπε...

Πω ,πω δημιουργίες!!!
Όλες ιδιαίτερες και ξεχωριστές!!

Καλή χρονιά Εύη μου.

Daphnofila art jewelry είπε...

Εύη σου εύχομαι καλή χρονιά.Το 2013 να είναι γεμάτο από τέτοιες γλυκιές στιγμές δημιουργίας με τα κοριτσάκια σου!

Unknown είπε...

Καλή χρονιά!!!Χρόνια πολλά!!!Ευχομαι το 2013 να μας φαίρει όλα όσα δεν μας έφερε το 2012 (και δεν ενοώ πιο πολλά χρεη,πιο πολλά χαρατσια και παει λέγοντας....) ενοώ υγεία αγαπη εθτυχία και... ΛΕΥΤΑ!!!!!!

ΕΥΗ είπε...

Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για τις ευχές σας για την νέα χρονία.
Εύχομαι σε όλους και κόντρα σε όλα που γίνονται στις μέρες μας,να είναι το 2013 μια ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη στις οικογένειες μας...

Gina-Teta είπε...

Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία

Φιλία είπε...

Με μεγάλη καθυστέρηση να ευχηθώ κι' εγώ απ' την καρδιά μου Καλή κι' ευλογημένη Χρονιά και να χαίρεστε τα αγγελούδια σας με τα χρυσά χεράκια!
Υπέροχα τα στολίδια σας....
Φιλιά