29 Δεκεμβρίου 2015







«Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη!

Για φέτος θα ζητήσω λίγα, πολύ λίγα, πράγματα που έχουν αξία, υγεία και αγάπη πάνω από όλα, ναι,

μα θα ζητήσω να λυτρώσεις την ψυχή μου! Μεγάλο δώρο.. το ξέρω.. ίσως δυσκολευτείς, μα το θέλω.

Ξέρω πως μόνο ο θάνατος είναι οριστικός και όλα τα άλλα διορθώνονται, μα δεν μπορώ να βιώνω

                                                                    έναν μικρό θάνατο κάθε μέρα.            

Πάρε σε παρακαλώ μακριά μου ότι με πονάει και δώσε μου την λήθη που αναζητώ τόσο καιρό

τώρα. Πιστεύω σε εσένα και υπομένω καρτερικά τις δοκιμασίες σου. Μα δώσε μου αυτό που

οι άνθρωποι ονομάζουν γαλήνη.

Αν πρέπει να μην νιώθω, να μην δακρύζω, να μην γελάω, να μην αισθάνομαι.. βοήθησε με να το

αποκτήσω. Δώσε μου πίσω την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους. Δείξε μου πως είναι να μην

ψάχνω το νόημα πίσω από τις λέξεις αλλά από τις πράξεις.

Θύμισε μου πως είναι να ελπίζεις…»

Την νέα χρονιά δεν θα ήθελα δίπλα μου υποκρισία.

Θέλω ότι φαίνεται στα μάτια μου, να είναι αυτό που θέλω να δουν οι άλλοι. Δεν θέλω να «παίξω»

το παιχνίδι κανενός, δεν θέλω να κερδίσω αν δεν το αξίζω, δεν θέλω να χρησιμοποιήσω αθέμιτους

τρόπους για να επιβιώσω.

Δεν θέλω κανέναν τίτλο!

Ούτε του νικητή, ούτε του χαμένου! Δεν θέλω παιχνίδια! Εκτός από αυτά που θα μου φέρεις!

Θέλω αν με αγαπούν να μάθουν να το λένε!!

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη.

Ξέρω δεν ήμουν το καλύτερο παιδί την χρονιά που πέρασε.. μα πιστεύω σε εσένα!

Δώσε μου αυτό που οι άνθρωποι ονομάζουν γαλήνη!

Ευχαριστώ!»
 ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: